woensdag 6 maart 2013

Koude bak

Vandaag hebben we eerst de zaadjes buiten gezet (de sla meikoningin en de bloemkool vito) met plastic erover en daarna zijn we weer naar de tuin gegaan. We zijn in de ochtend gegaan en ik heb de appelboom gesnoeid vooral de lage takken weggehaald en één hoge tak ingekort. Als de boom het goed doet dit jaar dan ga ik ook de andere takken snoeien. Je moet dat over meerdere jaren doen anders groeit de boom alleen maar ipv dat hij bloeit. N is verder gegaan met de grond aan het schoonmaken dus het onkruid eruit te halen. Er zit vooral heermoes, gras en hoefblad in. Ook heeft de buurman het hekje tussen de huisje weggehaald en hebben we een paal op de grens geslagen. Het is beter zo en kunnen daar eventueel wat planten. Om een uur of half één zijn we even naar huis gegaan om te eten. Na de boom ben ik met de koude bak begonnen om deze te verkorten.


 Na het eten zijn we verder gegaan. Ik met de koude bak en daarna met de balken verslepen en N waar ze mee bezig was. Ook heeft N geholpen met de balken verslepen en daarna heb ik wat tegels weggehaald. Toen zijn we ermee opgehouden want het was genoeg voor vandaag.